ROLE
SUPERVIZORA

Škola
Ředitelka a její tým
PaedDr. Erika Fábiánová
Mgr. Matúš Bischof
PaedDr. Andrea Kerekešová
Mgr. Martin Faško
Pokud má vaše škola PŘEDPLATNÉ, studujete zdarma.
Write your awesome label here.

ROLE
SUPERVIZORA

Ředitelka a její tým
PaedDr. Erika Fábiánová
Mgr. Matúš Bischof
PaedDr. Andrea Kerekešová
Mgr. Martin Faško
Škola
Write your awesome label here.
Pokud má vaše škola PŘEDPLATNÉ, studujete zdarma.

ZAMĚŘENÍ A CÍLE
KURZU

AKTIVITY
Činnost školního inspektora může být různorodá. My jsme se zaměřili na tři nejdůležitější: mentoring, profesní rozvoj a facilitaci. První dvě činnosti se zaměřují na pomoc pedagogům přizpůsobit se například reformě učebních osnov. Poslední činnost má vliv na plynulost různých školních aktivit.
ROZVOJ
Supervizor nekontroluje, není „prodlouženou rukou“ ředitele školy. Jeho úkolem je pomáhat pedagogům dosáhnout jejich potenciálu. Není náhodou, že tato pozice byla zavedena v době blížící se kurikulární reformy. Ředitelé by měli pedagogům pomáhat tuto změnu uskutečnit a implementovat v jejím konečném cíli, kterým je třída.
OSOBNOST
Kdo je vhodný pro pozici supervizora? Tuto otázku si položili všichni školitelé v našem kurzu. Díky jejich příběhům zjistíte, jaké osobní vlastnosti a zkušenosti tato pozice vyžaduje, případně s jakými výzvami se budete setkávat. Část kurzu jsme věnovali také reflexi práce supervizora a jejímu dalšímu rozvoji.
PŘEDSTAVENÍ POZICE
SUPERVIZORA Z POHLEDU ŘEDITELE ŠKOLY.
SEZNÁMENÍ 
S HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE SUPERVIZORA.
ZPROSTŘEDKOVAT 
ZKUŠENOSTI SUPERVIZORŮ A UČITELŮ ŠKOLY.

ZAMĚŘENÍ A CÍLE
KURZU

AKTIVITY
Činnost školního inspektora může být různorodá. My jsme se zaměřili na tři nejdůležitější: mentoring, profesní rozvoj a facilitaci. První dvě činnosti se zaměřují na pomoc pedagogům přizpůsobit se například reformě učebních osnov. Poslední činnost má vliv na plynulost různých školních aktivit.
ROZVOJ
Supervizor nekontroluje, není „prodlouženou rukou“ ředitele školy. Jeho úkolem je pomáhat pedagogům dosáhnout jejich potenciálu. Není náhodou, že tato pozice byla zavedena v době blížící se kurikulární reformy. Ředitelé by měli pedagogům pomáhat tuto změnu uskutečnit a implementovat v jejím konečném cíli, kterým je třída.
OSOBNOST
Kdo je vhodný pro pozici supervizora? Tuto otázku si položili všichni školitelé v našem kurzu. Díky jejich příběhům zjistíte, jaké osobní vlastnosti a zkušenosti tato pozice vyžaduje, případně s jakými výzvami se budete setkávat. Část kurzu jsme věnovali také reflexi práce supervizora a jejímu dalšímu rozvoji.
PŘEDSTAVENÍ POZICE
SUPERVIZORA Z POHLEDU ŘEDITELE ŠKOLY..
SEZNÁMENÍ 
S HLAVNÍ NÁPLNÍ PRÁCE SUPERVIZORA.
ZPROSTŘEDKOVAT 
ZKUŠENOSTI SUPERVIZORŮ A UČITELŮ ŠKOLY.

PARAMETRY
KURZU

DÉLKA KURZU

Přibližná délka kurzu je 4 hodiny včetně čtení pracovních sešitů.

LEKTOŘI

Ředitelka školy, kontrolní tým, učitel.

VIDEA

Kurz se skládá ze 14 videí ve formě dialogů doplněných vizualizacemi.

SEŠITY

Obsah videí doplňuje 12 elektronických pracovních sešitů.

DÉLKA KURZU

Přibližná délka kurzu je 4 hodiny včetně čtení pracovních sešitů.

LEKTOŘI

Ředitelka školy, kontrolní tým, učitel.

VIDEA

Kurz se skládá ze 14 videí ve formě dialogů doplněných vizualizacemi.

SEŠITY

Obsah videí doplňuje 12 elektronických pracovních sešitů.
Write your awesome label here.

PŘEDSTAVENÍ
ŠKOLY

Nahlédněte do zákulisí základní školy na ulici Pionýrů v Rožňavě.

LEKTOŘI A LEKTORKY
KURZU

PaedDr. Erika Fábiánová
ředitelka školy
Mgr. Matúš Bischof
supervizor, učitel
PaedDr. Andrea Kerekešová
supervízorka, učitelka
Mgr. Martin Faško
supervizor, učitel