ŠKOLNÍ
PODPŮRNÝ TÝM 

Škola
Ředitelka školy a její tým
MGR. EVA HORNÍKOVÁ
Mgr. Simona Braciníková
Mgr. Adam Škopp
Pokud má vaše škola PŘEDPLATNÉ, studujete zdarma.
Write your awesome label here.

ŠKOLNÍ
PODPŮRNÝ TÝM

Ředitelka školy a její tým
MGR. EVA HORNÍKOVÁ
Mgr. Simona Braciníková
Mgr. Adam Škopp
Škola
Write your awesome label here.
Pokud má vaše škola PŘEDPLATNÉ, studujete zdarma.

ZAMĚŘENÍ A CÍLE
KURZU

ORGANIZACE
Podpůrný tým nemá fungovat jen „na papíře“. Jak ho vytvořit a přizpůsobit podmínkám školy? Jak skloubit vyučovací povinnosti s týmovou činností? Jak fungovat dlouhodobě s co největším efektem? I na tyto otázky nabízí kurz odpovědi.
TÝM
Školní podpůrný tým mohou tvořit jednotlivci, ale jeho síla spočívá ve spolupráci. Klíčovým momentem při jeho budování bylo vytvoření pozice zástupce pro inkluzivní vzdělávání. V tomto kurzu se dozvíte, jak tým vznikl a jak vykrystalizovaly kompetence jednotlivých členů.
INKLUZE
Jedním z cílů podpůrného týmu je vytvořit prostředí, ve kterém se všichni cítí dobře a nejsou ohroženi. Zásadní je spolupráce s odborníky, učiteli, rodiči a žáky. V kurzu se dozvíte, jaké konkrétní postupy fungují v praxi na ZŠ Karloveská.
SLEDOVAT CÍLE
ČINNOST ŠKOLNÍHO PODPŮRNÉHO TÝMU
IDENTIFIKOVAT
KLÍČOVÉ DOVEDNOSTI A KOMPETENCE ČLENŮ TÝMU
PŘEDSTAVIT POSTUPY 
PRO SPOLUPRÁCI MEZI TÝMEM, PEDAGOGY, ŽÁKY A RODIČI

ZAMĚŘENÍ A CÍLE
KURZU

ORGANIZACE
Podpůrný tým nemá fungovat jen „na papíře“. Jak ho vytvořit a přizpůsobit podmínkám školy? Jak skloubit vyučovací povinnosti s týmovou činností? Jak fungovat dlouhodobě s co největším efektem? I na tyto otázky nabízí kurz odpovědi.
TÝM
Školní podpůrný tým mohou tvořit jednotlivci, ale jeho síla spočívá ve spolupráci. Klíčovým momentem při jeho budování bylo vytvoření pozice zástupce pro inkluzivní vzdělávání. V tomto kurzu se dozvíte, jak tým vznikl a jak vykrystalizovaly kompetence jednotlivých členů.
INKLUZE
Jedním z cílů podpůrného týmu je vytvořit prostředí, ve kterém se všichni cítí dobře a nejsou ohroženi. Zásadní je spolupráce s odborníky, učiteli, rodiči a žáky. V kurzu se dozvíte, jaké konkrétní postupy fungují v praxi na ZŠ Karloveská.
SLEDOVAT CÍLE
ČINNOST ŠKOLNÍHO PODPŮRNÉHO TÝMU
IDENTIFIKOVAT KLÍČOVÉ DOVEDNOSTI A KOMPETENCE ČLENŮ TÝMU
PŘEDSTAVIT POSTUPY
PRO SPOLUPRÁCI MEZI TÝMEM, PEDAGOGY, ŽÁKY A RODIČI

PARAMETRY
KURZU

DÉLKA KURZU

Přibližná délka kurzu je 3 hodiny včetně čtení pracovních sešitů.

LEKTOŘI

Ředitelka školy, členové podpůrného týmu a lektor EDULAB akademie.

VIDEA

Kurz se skládá z 16 videí ve formě dialogu doplněných vizualizacemi.

SEŠITY

Obsah videí doplňuje 20 elektronických pracovních sešitů.

DÉLKA KURZU

Přibližná délka kurzu je 3 hodiny včetně čtení pracovních sešitů.

LEKTOŘI

Ředitelka školy, členové podpůrného týmu a lektor EDULAB akademie.

VIDEA

Kurz se skládá z 16 videí ve formě dialogu doplněných vizualizacemi.

SEŠITY

Obsah videí doplňuje 20 elektronických pracovních sešitů.
Write your awesome label here.

PŘEDSTAVENÍ 
ŠKOLY

Podívejte se, jak vypadala základní škola na Karloveské ulici 61 v Bratislavě v den natáčení kurzu.

LEKTOŘI
KURZU

MGR. SIMONA BRACINÍKOVÁ
sociální pedagožka
MGR. EVA HORNÍKOVÁ
ředitelka školy
MGR. ADAM ŠKOPP
speciální pedagog a zástupce pro inkluzivní výuku
MGR. EVA KOTLÁRIKOVÁ
lektorka EDULAB akademie