FORMATIVNÍ
HODNOCENÍ

Škola
Ředitelka a její tým
Mgr. Martina Raiserová
Mgr. Kamila Bíziková
Mgr. Michal Prchlík
Ing. Radovan Jůzl, Ph. D.
Bc. et Bc. Lucie Štěbrová
Pokud má vaše škola PŘEDPLATNÉstudujete zdarma.
Write your awesome label here.

FORMATIVNÍ
HODNOCENÍ

Ředitelka a její tým
Mgr. Martina Raiserová
Mgr. Kamila Bíziková
Mgr. Michal Prchlík
Ing. Radovan Jůzl, Ph. D.
Bc. et Bc. Lucie Štěbrová
Škola
Write your awesome label here.
Pokud má vaše škola PŘEDPLATNÉstudujete zdarma.

ZAMĚŘENÍ A CÍLE
KURZU

ZMĚNA
Skutečná změna ve vzdělávání začíná tam, kde učitel mění způsob, jakým sleduje učení svých žáků. V kurzu Formativní hodnocení objevíme, jak lze výuku změnit prostřednictvím zpětné vazby, cílů a důkazů o pokroku – jednoduše, srozumitelně a s ohledem na každé dítě.
TÍM
Dobře nastavené hodnocení stojí na důvěře a vztazích. V kurzu Formatívne hodnotenie ukážeme, ako vytvárať bezpečné prostredie, kde má každý žiak možnosť prejaviť sa, pochopiť svoje silné stránky a učiť sa bez strachu z chýb – s podporou, porozumením a ľudským prístupom.
VIZE
Formatívne hodnotenie nemá zostať len peknou myšlienkou na papieri, ale stať sa prirodzenou súčasťou vyučovania. V kurze sa pozrieme na to, ako ho pretaviť do praxe – cez premyslené ciele, otvorenú komunikáciu a nástroje, ktoré pomáhajú udržiavať učenie zrozumiteľné, zmysluplné a dostupné pre každého žiaka.
INSPIRUJTE 
UČITELE K SMYSLUPLNÉMU HODNOCENÍ, KTORÉ PODPORUJE UČENÍ
PODPORUJTE 
TVORBU DŮVĚRNÉHO A RESPEKTUJÍCÍHO PROSTŘEDÍ VE TŘÍDĚ
NABÍDNOUT 
PRAKTICKÉ NÁSTROJE PRO ZAVEDENÍ FORMATIVNÍHO HODNOCENÍ DO KAŽDODENNÍ PRAXE

ZAMĚŘENÍ A CÍLE
KURZU

ZMĚNA
Skutečná změna ve vzdělávání začíná tam, kde učitel mění způsob, jakým sleduje učení svých žáků. V kurzu Formativní hodnocení objevíme, jak lze výuku změnit prostřednictvím zpětné vazby, cílů a důkazů o pokroku – jednoduše, srozumitelně a s ohledem na každé dítě.
TÍM
Dobře nastavené hodnocení stojí na důvěře a vztazích. V kurzu Formatívne hodnotenie ukážeme, ako vytvárať bezpečné prostredie, kde má každý žiak možnosť prejaviť sa, pochopiť svoje silné stránky a učiť sa bez strachu z chýb – s podporou, porozumením a ľudským prístupom.
VIZE
Formativní hodnocení by nemělo zůstat jen hezkou myšlenkou na papíře, ale mělo by se stát přirozenou součástí výuky. V kurzu se podíváme na to, jak ho převést do praxe – prostřednictvím promyšlených cílů, otevřené komunikace a nástrojů, které pomáhají udržet výuku srozumitelnou, smysluplnou a dostupnou pro každého žáka.
INSPIRUJTE 
UČITELE K SMYSLUPLNÉMU HODNOCENÍ, KTORÉ PODPORUJE UČENÍ
PODPOŘTE
TVORBU DŮVĚRNÉHO A RESPEKTUJÍCÍHO PROSTŘEDÍ VE TŘÍDĚ
NABÍDNĚTE
PRAKTICKÉ NÁSTROJE PRO ZAVEDENÍ FORMATIVNÍHO HODNOCENÍ DO KAŽDODENNÍ PRAXE

PARAMETRY
KURZU

DÉLKA KURZU

Přibližná délka kurzu je 4 hodiny včetně čtení sešitů. 

LEKTOŘI

Ředitelka školy, učitelé na prvním a druhém stupni.

VIDEA

Kurz tvoří 15 videí ve formě dialogu doplněných o vizualizace.

SEŠITY

Obsah videí doplňuje 12 elektronických sešitů.

DÉLKA KURZU

Přibližná délka kurzu je 4 hodiny včetně čtení sešitů. 

LEKTOŘI

Ředitelka školy, učitelé na prvním a druhém stupni.

VIDEA

Kurz tvoří 15 videí ve formě dialogu doplněných o vizualizace.

SEŠITY

Obsah videí doplňuje 12 elektronických sešitů.
Write your awesome label here.

PŘEDSTAVENÍ
ŠKOLY

Podívejte se, jak vypadá základní škola Střílky. Zjistíte, že síla školy nespočívá pouze v učitelích a jejich každodenní práci, ale také v důvěře ve schopnosti žáků, respektu k jejich tempu a otevřeném prostředí, které podporuje spolupráci, zpětnou vazbu a učení s porozuměním.

LEKTOŘI A HOSTÉ
KURZU

Mgr. Martina Raiserová
ředitelka školy
Mgr. Kamila Bíziková
učitelka na prvním a druhém stupni
Mgr. Michal Prchlík
učitel na druhém stupni
Ing. Radovan Jůzl, Ph. D.
učitel na druhém stupni
Bc. et Bc. Lucie Štěbrová
učitelka na prvním stupni
Mgr. Miloš Bélik 
lektor EDULAB akademie 
Mgr. Ján Machaj, PhD. 
lektor EDULAB akademie